Метою створення такого табору є гармонійне поєднання відпочинку дітей із всебічним
розвитком та вихованням, зацікавлення вихованців англійською мовою,
забезпечення якісного навчання і практичного застосування іноземної мови
дітьми; удосконалення розмовної мови, подолання мовного бар’єру, отримання
мотивації для подальшого удосконалення знань з іноземної мови та створення умов
для стимулювання емоційної сфери дитини як особистості.
Головними
завданнями протягом зміни, при цьому, є організація змістовного дозвілля у
літній період та зацікавлення дітей англійською мовою; створення умов для
реалізації особистості кожної дитини шляхом удосконалення мовних навичок та
навчання їх діяти в колективі; розвиток дитячого самоврядування та виявлення
інтересів, захоплень дітей, вміння активно відпочивати.
Для
реалізації поставлених цілей і завдань методист методичного кабінету С.П.
Цикаляк надала методичні рекомендації та орієнтовну програму проведення літнього мовного табору, а з висококваліфікованих
вчителів нашої школи та вчителів англійської мови району був сформований штат
працівників, які працювали з дітьми.
Варто
відмітити високу професійну підготовку таких вчителів англійської мови району як
Клим'юк Оксани Ярославівни (Стопчатівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Бірюк Діани Дмитрівни
(Уторопське НВО), Ткачук Ольги Петрівни (Яблунівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Фокащук
Богдани Дмитрівни (Старокосівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Ковбан Олександри Іванівни та
Атаманюк Вікторії Миколаївни (Пістинська ЗОШ І-ІІІ ст.). До роботи табору було залучено також
волонтерів-студенток педагогічного факультету Палагнин Віталію Миколаївну та
Іванну Миколаївну.


Кожний
день згідно режиму починався організаційною лінійкою, на якій працівники табору
ознайомлювали дітей з режимом роботи на день, а створеним дитячим загонам
окреслювались завдання. У кінці дня підводились підсумки.
Багато
уваги приділялося ознайомленню вихованців з країнознавчим матеріалом, особливо
матеріалом про Великобританію: діти переглядали фільми про країну та
мультфільми англійською мовою.
Протягом зміни
діти у невимушеному середовищі покращували практичні вміння та навички,
розширювали кругозір, вдосконалювали навички мовленнєвої діяльності через
спортивні ігри, тренінги, концертні програми та театралізовані вистави.
Працівники табору вчили вихованців співпраці в команді, ділитися та набувати
досвід під час виконання презентацій творчих проектів, використовували
лексичні, граматичні ігри, кросворди, ребуси, рухливі ігри на свіжому повітрі,
кожного дня проводили ранкову зарядку англійською мовою. Мовна практика
включала в себе створення діалогів за певними життєвими ситуаціями. Діти із
задоволенням розучували пісні та вірші іноземною мовою.
Підсумком роботи табору стало урочисте
закриття, на якому діти відзначили найцікавіші моменти з життя табору. Слід
відмітити, що шестикласники та семикласники були дуже активними у різних видах
діяльності, уміло працювали у групах та парах, за що і були нагороджені
сертифікатами та грамотами. За час перебування у таборі вони набули нових знань
з англійської мови та удосконалили навички діалогічного й монологічного
мовлення.
Дякуємо
батькам всіх дітей, які відпочивали у нашому таборі, за їхню вихованість.
Активність на заняттях та культура їх поведінки заслуговують на високу похвалу.
Поставлені
завдання були виконані в результаті злагодженої роботи вчителів і дітей. Вся
виховна діяльність в мовному таборі була організована відповідно до плану
роботи на кожен день, учні отримали практичні навички в застосуванні
англійської мови, навички роботи у команді та групах.
Функціонування
табору мало велике значення для підвищення рівня знань учнів з англійської
мови, сприяло формуванню почуття колективізму, взаємодопомоги, співпраці. У
своїх відгуках школярі схвально оцінили роботу літнього мовного табору і
висловили бажання відвідати його наступного року.
На нашу
думку, залучаючи учнів до такої цікавої й корисної діяльності, вчителі не лише
удосконалюють їх навички іншомовного спілкування та підвищують інтерес до
вивчення англійської мови,а й допомагають школярам стати повноправними членами
європейського мовного простору.
Марія Мосейчук,
заступник
директора з виховної
роботи Пістинської ЗОШ І-ІІІ ст.,
начальник табору «Веселка»
Прочитав, переглянув - і самому захотілося побувати у такому таборі!
ВідповістиВидалитиYou are welcome next time)
ВідповістиВидалити