понеділок, 25 вересня 2017 р.

Using Online Resources in the Classroom


21 вересня 2017 р. на базі Косівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 з класами поглибленого вивчення англійської мови за участі волонтерів від Корпусу Миру, які працюють на базі Хімчинської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Kaitlyn Klein) та Рожнівського НВК «Гуцульщина» (Maritza De La Peña) відбулося засідання Клубу професійного спілкування вчителів іноземних мов.

Метою даної зустрічі є створення мовного середовища, в якому педагоги мають можливість поспілкуватися на різну тематику з носіями мови.
Тема засідання обумовлена модернізацією системи освіти, яка потребує виняткової уваги до засобів навчання іноземної мови. За допомогою Інтернету можна вирішувати цілий ряд дидактичних завдань: формувати навички та вміння читання, використовуючи матеріали глобальної мережі; удосконалювати вміння писемного мовлення школярів; поповнювати словниковий запас учнів; формувати у школярів стійку мотивацію до вивчення іноземної мови.
У ході роботи волонтери провели воркшоп, під час якого присутні змогли обговорити важливість та способи використання різних Інтернет-ресурсів для роботи на уроках іноземної мови та попрактикуватися у створенні дидактичного матеріалу онлайн. Вони констатували той факт, що використання Інтернет¬ ресурсів у процесі навчання з однієї сторони забезпечує активізацію уваги учнів, розширює можливості уяви, розвиває пам’ять, підсилює емоції, бажання спілкування, а з іншої задовольняє природню цікавість учнів до пошуку нової інформації в мережі (в даному випадку нової іншомовної лексики). Застосовування Інтернет-¬технологій створює умови для індивідуалізації та диференціації навчання з урахуванням здібностей учнів, збагачує їх соціокультурну компетенцію, знімає психологічний бар’єр перед вивченням іноземної мови.
Цікавим моментом зустрічі була дискусія, в ході якої присутні зробили висновок, що завдяки використанню різноманітних сайтів можна створювати роздатковий матеріал та використовувати його навіть в тих школах, де немає доступу до мережі Інтернет безпосередньо на уроці.
Підсумками воркшопу стало напрацювання методичних рекомендацій.

Немає коментарів:

Дописати коментар