четвер, 3 листопада 2016 р.

Реалізація оновлених програм початкової школи

         03 листопада 2016 р. на базі Косівського районного центру дитячої творчості під керівництвом методиста методичного кабінету Світлани Цикаляк  відбувся постійно діючий семінар учителів іноземних мов, які працюють в 1-4 класах. Тема заходу – «Особливості навчання в початковій школі в умовах впровадження оновлених програм».

         Метою проведення семінару було надання порад вчителям, які працюють в початковій школі, для полегшення впровадження внесених Міністерством освіти та науки України змін у вивчення предмета «Іноземна мова» в 2016/2017 навчальному році.
         В ході засідання Світлана Цикаляк вже вкотре звернула увагу присутніх на ключові зміни в оновлених програмах початкової школи та особливості реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти. Вона також ознайомила присутніх відкритою он-лайн платформою розміщеною на сайті https://www.ed-era.com/mon.html, яка містить освітню інформацію для вчителів, учнів, батьків: від методик викладання до відео-курсів та навчальних матеріалів. Після виступу методиста відбулося активне обговорення даних змін та ролі вчителя в організації навчання у початковій школі.
         Про вікові особливості молодших школярів розповіла Лідія Горичук, практичний психолог Косівського НВК «ЗОШ І ступеня – гімназія – інтернат». Вона також провела практичне заняття з присутніми з метою вироблення алгоритму створення психолого-педагогічних умов для формування комунікативних навичок в учнів.  Учасники семінару змогли побувати в ролі учнів та відчути атмосферу під час використання ігрових технологій.

 

 

        Любов Петращук, учитель англійської мови Прокуравської ЗОШ І-ІІ ступенів, спеціаліст другої  кваліфікаційної категорії, представила доповідь на тему «Формування лексичних навичок молодших школярів». Під час виступу вона проаналізувала етапи формування лексичних навичок говоріння. Також Любов Михайлівна запропонувала різні вправи для вивчення нової лексики у процесі вивчення певної теми.


        Підсумками ПДС стало напрацювання рекомендацій.


2 коментарі:

  1. І попрацювали плідно, і відчули себе у ролі учнів! Молодці!

    ВідповістиВидалити
  2. Було дуже цікаво, використання вправ ще раз засвідчило, що лише за допомогою активного спілкування та створення комунікативних ситуацій можна подолати мовний бар'єр.

    ВідповістиВидалити