понеділок, 5 грудня 2016 р.

Відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови

 
        01 грудня 2016 року на базі Косівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови. Участь в ньому взяли 28 учнів 8-11 класів ЗНЗ району.
        За результатами перевірки робіт кваліфікованим журі з числа вчителів німецької мови Косівського району виведено 18 призових та переможних місць серед учнів 8-11 класів:
– 4 учасники стали переможцями;
– 7 учасників посіли ІІ місце;
– 7 учасників – ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови.
  Завдання у кожній віковій категорії були представлені 4 видами мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, творче завдання та усне мовлення. 
       Найкращі результати показали учні Брустурівської ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Миклащук Г.І.), Косівського НВК «Загальноосвітньої школи І ступеня-гімназії-інтернату» (директор Барчук В.П.), Косівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 (директор Гостюк В.А.), Космацької ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Семчук Ю.Д.), Рожнівського НВК «Гуцульщина» (директор Радиш О.Ю.), Уторопського НВО (директор Ласійчук М.І.), Снідавської ЗОШ І-ІІ ст. (директор Сулятицький М.М.) та Соколівської ЗОШ І-ІІ ст. (директор Андріюк В.П.).
     Аналіз підсумків олімпіади з німецької мови вказує на високий та достатній рівень знань учнів з предмета, про що свідчить кількість отриманих балів учнями-призерами. Проте більшість учасників мали труднощі з кожного виду роботи.
      І тур – аудіювання – засвідчив, що значна частина учнів вміє сприймати іноземну мову на слух на високому та достатньому рівні, добре сприймає слова інтернаціонального походження та володіє мовною здогадкою, але деякі учні втрачають логічну послідовність та загальний зміст почутого тексту, що свідчить про недостатній словниковий запас та відсутність досвіду роботи за таким напрямком.
    ІІ тур – читання – засвідчив, що учні розуміють загальний зміст прочитаного, вміють диференціювати інформацію, але мають труднощі при співставленні фактів та виокремленні деталей тексту, що є показником відсутності досвіду роботи учнів з типом завдань.
     ІІІ тур – написання твору (письмова робота) – показав, що зміст запропонованих тем був розкритий переважною кількістю учнів. Обсяг творчих робіт учнів відповідав вимогам навчальних програм. В своїх роботах учасники використали лексику, кліше та ідіоматичні звороти до запропонованої теми. Було витримано структуру твору. Але учнями було допущено ряд типових орфографічних та граматичних помилок.
      Під час говоріння (ІV тур) не всі учні розкрили зміст теми, але лексична насиченість усного мовлення учасників відповідала вимогам програми.
   В цілому всі учасники олімпіади справилися із запропонованими завданнями, що є свідченням систематичної роботи над покращенням рівня їхніх знань та навичок.

Завдання ІІ туру

Підсумковий протокол 8 клас
Підсумковий протокол 9 клас
Підсумковий протокол 10 клас
Підсумковий протокол 11 клас

2 коментарі:

  1. Звісно, працювати ще є над чим, проте така кількість переможців - це великий успіх!

    ВідповістиВидалити
  2. Повністю згідна. Удосконалювати навички потірбно в усіх чотирьох видах діяльності. але враховуючи, що це друга іноземна мова учні молодці! Вітаю переможців та успіху їм у ІІІ турі
    !

    ВідповістиВидалити