середу, 6 грудня 2017 р.

Відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови


     30 листопада 2017 року, відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови. Учвсть в ньому взяли 25 учнів 8-11 класів.

     За результатами перевірки робіт кваліфікованим журі з числа вчителів німецької мови Косівського району виведено 16 призових та переможних місць серед учнів 8-11 класів:
 – 5 учасників стали переможцями;
 – 6 учасників посіли ІІ місце;
 – 5 учасників – ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови.
     Як свідчить аналіз проведеної роботи олімпіада пройшла вчасно, організовано, у термін затверджений наказом відділу освіти.
     Учням, членам оргкомітету, робочої групи та журі були забезпечені належні умови для проведення олімпіади на базі Косівської ЗОШ I-III ступенів з класами поглибленого вивчення англійської мови №1 (директор Грималюк Г.М.).
     Олімпіадні завдання забезпечили можливість визначити рівень сформованості комунікативної компетентності учнів з аудіювання, читання, писемного та усного мовлення.
     В олімпіаді з німецької мови простежується негативна тенденція до зменшення кількості учасників, що беруть участь у змаганнях.
     Серед присутніх найкращі результати показали учні Брустурівської ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Миклащук Г.І.), Косівського НВК ЗОШ І ст. гімназія-інтернат (директор Барчук В.П.), Косівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 (директор Гостюк В.А.), Рожнівського НВК «Гуцульщина» (директор Радиш О.Ю.), Уторопського НВО (директор Ласійчук М.І.), Нижньоберезівської (в.о. директора Дрогомирецька М.М.) та Снідавської ЗОШ І-ІІ ст. (директор Сулятицький М.М.).
      Необхідно зауважити, що якісний рівень знань учнів протягом останніх трьох років знизився, про, що свідчать набрані ними бали за виконання завдань з аудіювання, читання, письма та говоріння.
    І тур – аудіювання – засвідчив, що більша частина учнів вміє сприймати іноземну мову на слух на достатньому та середньому рівні, добре сприймає слова інтернаціонального походження та володіє мовною здогадкою, але деякі учні втрачають логічну послідовність та загальний зміст почутого тексту, що свідчить про недостатній словниковий запас.
    ІІ тур – читання – виявив, що учні розуміють загальний зміст прочитаного, але мають труднощі при співставленні фактів та виокремленні деталей тексту та не вміють диференціювати інформацію на достатньому рівні.
    ІІІ тур – написання твору (письмова робота) – показав, що зміст запропонованих тем був розкритий переважною кількістю учнів. Обсяг та структура творчих робіт учнів відповідав вимогам рекомендацій щодо змісту та характеру завдань II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з  німецької мови та критеріїв і норм оцінки їх виконання  у  2017-2018 н. р. Але було допущено ряд типових орфографічних та граматичних помилок.
    Під час говоріння (ІV тур) не всі учні розкрили зміст теми, але лексична насиченість усного мовлення учасників відповідала вимогам рекомендацій.
    Вчителям німецької мови закладів загальної середньої освіти району необхідно проаналізувати результати учасників олімпіади, визначити шляхи покращення роботи з обдарованою молоддю, розробити індивідуальні завдання, вивчити перспективний педагогічний досвід та провести обмін ним на районному рівні, розглянувши питання роботи з філологічно обдарованими дітьми.
   Вітаємо переможців, призерів та їхніх вчителів і бажаємо подальших успіхів!



Немає коментарів:

Дописати коментар